söndag 7 februari 2010

Ahtjoo!!

Ja, det är väl min mest frekventa replik just nu... Börjar bli förkyld, killar så där otäckt i halsen och näsan. Det är väl kanske inte så konstigt eftersom lillsessan vaknade (efter ännu en odräglig natt) med ursnorig näsa och rinnande mun. Jag tänker dra mig tillbaka nu och kura ner i sängen för att troligen påbörja min nattliga intervallträning inom kort. Under natten som gick körde vi, jag och lillsessan, ca 10 minuterspass växelvis i sängen, soffan och vandrandes i huset. Detta från kl. 23 till kl. 02.30 då jag äntligen kunde fylla på den lilla kroppen med ny Alvedon och näsdroppar. Därefter somnade vi båda två och sov dryga 2 timmar i sträck sedan lite amning och så ett par timmar till. Det är jobbigt att få tänder och, visade det ju sig i morse, bli förkyld samtidigt. Trots detta är hon solen själv på dagarna, det väger ju upp det mesta men några fler timmars sömn vore nog bra för mitt tålamod!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar